.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
۱۵۴ طرح و پروژه شهری در ساری تعریف شده است
معاون فنی و عمرانی شهرداری ساری با اشاره به افزایش ۴۰ میلیارد تومانی اعتبار در سال جاری گفت: ۳۰ طرح و ۱۲۴ پروژه برای سال آینده تعریف شده است.

به گزارش شمال نیوز: عباس رشیدیبا بیان اینکه بودجه عمرانی شهرداری مرکز مازندران در سال ۹۶ نسبت به سال جاری بیش از ۴۰ میلیارد تومان افزایش دارد گفت: این افزایش چشمگیر رشد ۱۷.۳۷۷ درصدی بودجه عمرانی مرکز استان مازندران را نشان می دهد.

وی ضمن بیان این مطلب که معاونت فنی و عمرانی شهرداری ساری با این بودجه برای ۹ برنامه، ۳۰ طرح و ۱۲۴ پروژه برنامه ریزی کرده است خاطر نشان کرد: به این ترتیب شهرداری در سال ۱۳۹۶ برای شهر ساری ۱۲۴ پروژه عمرانی در نظر می‌گیرد که گامی بلند و افتخار آمیزی برای توسعه متوازن این شهر به شمار می‌آید.

وی به ۹ برنامه معاونت فنی و عمرانی در سال ۹۶ اشاره و اضافه کرد: برنامه ریزی توسعه شهری، هدایت آب‌های سطحی داخل شهری، حمل و نقل و بهبود عبور و مرور شهری، ایجاد تاسیسات حفاظتی شهرها،  بهبود محیط شهری، ایجاد اماکن و فضاهای ورزشی، فرهنگی و توریستی، ایجاد سایر تاسیسات و تسهیلات شهری، ایجاد تاسیسات درآمد زا و هزینه‌های پیش بینی نشده از جمله طرح ها است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری ساری درباره نحوه تداوم پروژه مهار آب‌های سطحی در سال ۹۶ خاطر نشان کرد: ۲۴۲ میلیون ریال برای ادامه این پروژه در سال آینده در نظر گرفتیم که انتظار داریم با این رقم بتوانیم پروژه بهسازی مسیرهای داخل شهر – مرمت و پوشش انهار، حفر چاه در معابر داخل شهری را به سرانجام برسانیم، ضمن آنکه ۱۲۰ میلیون ریال هم برای احداث کانال در همین ارتباط در نظر گرفتیم تا چنانچه پیش بینی‌های ما محقق و پروژه‌ها مهار آب‌های سطحی در سال آینده نهایی شود.

وی به برنامه‌های معاونت فنی وعمرانی در خصوص ایجاد اماکن و فضاهای ورزشی اشاره کرد و افزود: ۴۶ میلیون ریال در این رابطه در نظر گرفتیم چرا که باور داریم شهر سالم در گرو داشتن شهروندان پر نشاط و شاداب است./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.135 seconds.